Jesteś tutaj: Strona główna Informacje Aktualności Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)

Szanowni Klienci,

Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury „KOS-EKO” Sp. z  o.o. w Kościerzynie informuje, że z dniem 1 października 2015 r. wprowadza Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

E-BOK dostępny jest dla wszystkich Państwa, którzy posiadają podpisaną ze Spółką umowę na świadczenie usług w zakresie:

            - dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków

            - dostawę ciepła.

 

E-BOK umożliwia Klientom w sposób elektroniczny:

a)      podawanie stanów urządzeń pomiarowych (wodomierzy, ciepłomierzy),

b)      wgląd w historię faktur oraz ich pobranie,

c)      sprawdzenie terminów płatności faktur,

d)     wgląd do historii odczytu urządzeń pomiarowych,

e)      graficzne przedstawienie historii odczytów urządzeń pomiarowych,

f)       graficzne przedstawienie historii należności wynikających z faktur,

g)      wgląd do własnych danych osobowych,

h)      podgląd i pobranie dokumentów zawartych w zakładce: „DOKUMENTY”,

i)        sprawdzenie aktualnej taryfy cenowej,

j)        możliwość zadawania pytań i składania reklamacji.

 

Regulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz dostęp do e-BOK znajduje się na stronie internetowej spółki http://www.kos-eko.pl  w zakładce e-BOK.

 

Zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.

 

Informacja o uruchomieniu Internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK)

Chcesz otrzymywać na bieżąco ważne informacje poprzez email

Telefony alarmowe

Działalność ciepłownicza
58 686 30 14
519 163 488

Działalność wodno-kanalizacyjna
58 686 20 06,
661 913 913

Zgłoszenia są przyjmowane całą dobę.

Lokalizacja BOK