Szanowni Klienci,

Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury „KOS-EKO” Sp. z  o.o. w Kościerzynie informuje, że z dniem 1 października 2015 r. wprowadza Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

E-BOK dostępny jest dla wszystkich Państwa, którzy posiadają podpisaną ze Spółką umowę na świadczenie usług w zakresie:
- dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków
- dostawę ciepła.

E-BOK umożliwia Klientom w sposób elektroniczny:

a) podawanie stanów urządzeń pomiarowych (wodomierzy, ciepłomierzy),

b) wgląd w historię faktur oraz ich pobranie,

c) sprawdzenie terminów płatności faktur,

d) wgląd do historii odczytu urządzeń pomiarowych,

e) graficzne przedstawienie historii odczytów urządzeń pomiarowych,

f) graficzne przedstawienie historii należności wynikających z faktur,

g) wgląd do własnych danych osobowych,

h) podgląd i pobranie dokumentów zawartych w zakładce: „DOKUMENTY”,

i) sprawdzenie aktualnej taryfy cenowej,

j) możliwość zadawania pytań i składania reklamacji.

Regulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz dostęp do e-BOK znajduje się na stronie internetowej spółki http://www.kos-eko.pl  w zakładce e-BOK.

Zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.

Załączniki:

PlikOpisRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (ebok.pdf)Informacja o uruchomieniu Internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK)441 kB18.06.201818.06.2018